Bezorgen & Retourneren 2017-08-27T17:48:29+00:00

Maximizing your fun!

Hoe gaaf is het om je nieuwe bestelling te ontvangen?
Met plezier verpakken wij jouw bestelling om deze zo snel mogelijk bij jou te laten zijn.

Op werkdagen voor 18.00 uur besteld, binnen 2 dagen in huis (indien op voorraad !Handschoenen met bedrukking duurt 1 dag langer.)

Voorraad
Het grootste gedeelte van ons Aviata-assortiment leveren wij uit voorraad. Daarnaast bieden we een ruim assortiment vanoverige merken aan. Graag informeren we je over de beschikbaarheid van onze producten. Bij iedere product kun je op maatniveau nagaan of het op voorraad is of niet. Door de goede relaties die wij met onze leveranciers hebben kunnen wij vaak rechtstreeks uit het magazijn bestellen. Om je hier zo goed mogelijk van op de hoogte te brengen, zie je achter de gekozen maat de levertijd vermeld.

Producten waarbij er achter de maat geen levertijd staat zijn binnen 24 uur leverbaar. Verzendingen vinden enkel op werkdagen plaats; leveringen vinden plaats op maandag t/m zaterdag.

Mocht een product niet op voorraad zijn dan staat de gemiddelde levertijd achter de maat! Deze status geeft aan dat het product besteld wordt bij de leverancier. Het aantal werkdagen gaat in vanaf het moment van bestellen, indien op een werkdag voor 10.30 uur is besteld.

Verzendkosten
Voor alle bestellingen binnen Nederland geldt een vast tarief van € 5,00. Orders boven € 100,00 verzenden we zelfs GRATIS. Voor verzendingen buiten Nederland, maar binnen Europa bedragen de verzendkosten € 10,00. De verzendkosten voor verzendingen buiten Europa zijn op aanvraag verkrijgbaar.

Verzendwijze
Na ontvangst van je bestelling en betaling wordt het pakket zo snel mogelijk verstuurd. Het is mogelijk een ander afleveradres door te geven dan je huisadres. Onze verzendpartners bezorgen je bestelling op werkdagen én op zaterdag tussen 08.00 en 21.00 uur. De bezorger onderneemt meerdere pogingen om de bestelling bij je af te leveren. Is er niemand aanwezig dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtsbijzijnde Servicepunt van PostNL. Je ontvangt een berichtgeving in je brievenbus met instructies over het afhalen van je pakket. Haal je het pakket niet binnen 2 werkweken op, dan wordt het naar ons retour gestuurd.

De pakketten kunnen ook afgeleverd worden bij je buren. De chauffeurs van DHL en PostNL hebben hier toestemming voor. Weet je vantevoren dat je niet in staat bent het pakket te ontvangen, plaats dan een briefje op de voordeur, dan zal de chauffeur het pakket op het vermelde adres afleveren.Let wel: Hiervoor kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen.

Bevestigingsmail met Track & Trace code
Nadat je bestelling door onze medewerker bij PostNL is aangeboden, wordt er door ons systeem automatisch een e-mail met verzendinformatie naar je verstuurd. Hierin tref je onder andere het afleveradres – ter controle – aan, maar belangrijker nog: de barcode van het pakket. Je kunt de instructies uit deze e-mail volgen om je pakket tot aan aflevering te volgen.

Deellevering
Als je een bestelling bij ons plaatst die uit verschillende producten bestaat, gebeurt het soms dat je deze bestelling in delen ontvangt. Dus: eerst het ene product (of producten) en enige tijd later het volgende product (of producten). Dit komt enkel voor wanneer een levertijd van één van de producten voor vertraging zorgt waardoor je het overige deel niet binnen de gestelde termijn ontvangt.

Dit is echter niet het geval als bij het bestellen bekend is dat een deel van je bestelling niet voorradig is. In dat geval wachten we tot alle bestelde artikelen binnen zijn. Houd hier dus rekening met als je een bestelling plaatst.

DHL & PostNL Pakketservice
Al onze bestellingen worden verzonden als pakket met een track & trace code of als brievenbuspost mét barcode. Helaas kunnen wij geen aflevertijden aangeven. Jouw pakket kan dus de gehele dag aangeboden worden. Je kunt het pakket traceren en veelal het tijdvak inzien.